Following the example, unscramble the phrases provided and use them to compose 10 complete sentences in Spanish telling where certain things are located. 1. The toy store / in front of / the school 2. The shoe store / next to / the courthouse 3. Home / north of / downtown 4. My school / to the right / the movie theater 5. The lake / near / the path 6. The mountain / behind / the park 7. The pond / south of / the trail 8. The gas station / east of / the street 9. The church / west of / pharmacy 10. The post office / between / my house / the mall

Answers

Answer 1

Answer:

La juguetería esta enfrente de la escuela.

La zapatería está al lado del palacio de justicia

Mi casa esta al norte del centro.

Mi escuela está a la derecha del cine.

El lago esta cerca del camino.

La montaña está detrás del parque.

El estanque está al sur del sendero.

La gasolinera está al este de la calle.

La iglesia está al oeste de la farmacia.

La oficina de correos está entre mi casa y el centro comercial.

Explanation: I hope this helps :)

Answer 2
I agree with the guy above me they got it right and I am a fluent Spanish speaker so I know

Related Questions

el inglés no es mi idioma principal, pero lo estoy intentando, así que me preguntaba si podrías decirme si lo entendí bien o mal. Escribí esto en inglés y español - englich is note my man languge but trying so i was wondering if you could tell me got it right wrong i wrote this in english and spanish i give point for ti

Answers

Answer:

escribiste tu repuesta mal, es : English is not my first language, but im trying, i was wondering if you could tell me if wrote this good or if i did it wrong. I wrote this in english and  spanish.

Explanation:

English is not my native (use it instead of man) language, but I am trying. I was wondering if you could tell me if I got it right or wrong. I wrote this in English (make sure to capitalize the ‘E’. This applies to the first letter for other languages) and Spanish.

help pls I need it super fast!!!!

Complete each sentence with an appropriate Spanish word. Include definite or indefinite articles as needed.


1. Miras la hora en ______.

2. Tomas café en _____.

3. Practicas fútbol (soccer) en _____.

4. Si hoy es lunes, mañana es _____.

5. Lo opuesto de (the opposite of) debajo es _____.

6. Lo opuesto de la derecha es ______.

7. Cuando una cosa no está lejos, está _____.

8. Cuando una cosa no está delante, está ______.

9. Si hoy es viernes, mañana es _____.

10. Cuando necesitas aire (air) abres (you open) ______.

Answers

Here is the answers!

El reloj
La cafetera
el campo
martes
derriba
la izquierda
Cerca
detrás
Sábado
la ventana
1 reloj ⏰
2Taza ☕️
3cancha
4martes
5arriba
6 izquierda
7 serca
8 atras
9 Sábado
10 ventana

Please help they are drop out please answer as
1. then the answer
I need this ASAP
19 points

Please help they are drop out please answer as 1. then the answer I need this ASAP 19 points

Answers

In this order B,A,D,F,EC

B ,A ,D ,F ,E ,C is the order

The following conversation is missing some words. Choose the correct word for the numbered blank space.

Jamie: ¡ (1) días, Emilia! ¿ (2) estás?

Emilia: (3) , gracias. ¿Y tú?

Jamie: Muy bien. ¡Nos (4) !

Emilia: ¡ (5) mañana!

(1)
a.
vemos
d.
Hasta
b.
Cómo
e.
Bien
c.
Buenos


Please select the best answer from the choices provided

A
B
C
D
E
Mark this and return

Answers

Answer:

1) Buenos

2) cómo

3) Bien

4) vemos

5) Hasta

c buenos

b como

e bein

a vemos

d hasta

hope so this helps you

When conjugating verbs, some verbs change not only the ending but also the stem. There are 3 types of stem-change verbs: o--ue, e--ie, e--i


dormir = to sleep (it is an "-ir" verb, but also the "o" in the stem changes to "ue")


querer = to want (it is an "-er" verb, but also the "e" in the stem changes to "ie")


pedir = to ask for (it is an "-ir" verb, but also the "e" in the stem changes to "i")


Now you need to know 2 things when you conjugate these verbs:


1. endings (-ar, -er, -ir)


2. stem changes (o--ue, e--ie, e--i)


Let's try to conjugate verbs than change from e to ie:


comenzar (to begin), divertirse (to enjoy oneself; to have fun), empezar (to begin), entender (to understand), perder (to lose), preferir (to prefer), querer (to want), tener (to have) (tener is also irregular in the "yo" form - yo tengo)


entender = to understand (-er endings and e--ie)


Yo entiendo (I understand) Nosotros entendemos (we understand) (no change "ie" in nosotros)


Tu entiendes (you understand)


usted entiende (you understand) ustedes entienden (you guys understand)


el entiende (he understands) ellos entienden (they understand)


ella entiende (she understands)


Now it is your turn:


Conjugate "querer= to want" (-er endings and e--ie)


Yo__________ Nosotros __________


Tu_________


usted___________ Ustedes ____________


el ___________ ellos ____________


ella _____________

Answers

Answer:

Yo: quiero

Nosotros: queremos

Tu: quieres

Usted: quiere

Ustedes: quieren

El: quiere

Ellos: quieren

Ella: quiere

United Kingdom’s pairs and alot of more stuff you can do there

Read and choose the correct option to complete the sentence.

________ es un desastre natural.

Un incendio en la cocina de casa
Una falta de electricidad en mi edificio
Un maremoto en el sur del país
Una cascada en el río

Answers

Answer:

Un maremoto en el sur del país

Explanation:

Un maremoto en el sur del país es un desastre natural.

In this question, we will fill in the blank space with the sentence that indicates a natural disaster.

Natural disaster

Un maremoto en el sur del país es un desastre natural

Learning Spanish takes practice, and that's great practice.

Aprender español requiere práctica, y eso es una gran práctica.

Learn more about Spanish in brainly.com/question/486110

#SPJ2

What comes after the construction acabar de
An infinitive verb
a conjugated verb

Answers

Answer:

an infinite

Explanation:

acabar de +infinitive

an infinite

that’s the answer for the problem

Record yourself giving a performance of at least ten openers and rejoinders in Spanish. Review the openers and rejoinders for a few minutes if you need, and when you are ready, just click on the record button. You can review your performance by clicking REPLAY.



*Note: This is a practice activity. Completing this activity will not only prepare you for future tests and assessments but, more importantly, it will enhance your language ability. This activity will not count towards your grade.

Answers

You can be creative to record yourself performing the ten openers and rejoinders in Spanish. To be successful, you can prepare in advance by rehearsing your lines and researching more about Spanish.

How to learn a new language?

It is necessary for the student to be dedicated and make a schedule with daily studies, even if in short intervals, to develop the following skills:

WritingSpeakingReadingListening

Therefore, the activity of recording yourself speaking certain phrases in the Spanish language helps in the development of speaking skills, being positive for the achievement of learning and fluency in the language.

Find out more about Spanish language on:

https://brainly.com/question/27204390

#SPJ1

You can learn how to speak in Spanish

I. Utiliza la coma cuando sea necesario.

1. Oye Mercedes no dejes que tu niño juegue con el encendedor.
2. Hizo sus estudios de ingeniería en Mayagüez la Sultana del Oeste.
3. No sé a qué atribuirlo pero estoy nervioso.
4. Si no te gusta no lo compres.
5. Léeme otro cuento abuela.
6. Los árboles tenían diversas frutas: cerezas manzanas coloradas peras pequeñas ciruelas y guayabas.
7. Por su acento prosódico las palabras pueden ser de cuatro clases: agudas llanas esdrújulas y
sobresdrújulas.
8. Simón Bolivar el Libertador luchó por la independencia de Venezuela.
9. Enviaron el paquete a Roma Italia.
10. Preguntó por sus cinco amigos: Juan Carlos Miguel Ernesto y Raúl.
11. Matos Rivera Ian debe ser incluido en la lista preliminar.
12. Los estudiantes que son muy responsables entregaron sus tareas a tiempo.
13. Algunos animales son carnívoros es decir se alimentan de carnes.
14. Preguntó por Marta por María por Margarita por Wanda en fin por todas sus amigas.
15. Por favor Marcos traéme lo que te pedí.
16. El ingeniero Pratts el encargado de la construcción revisará el nuevo edificio.
17. El barco que estuvo varias horas a la deriva fue rescatado exitosamente.
18. Cuando lleguen los paquetes avísame pronto.
19. Viajaré por varios países de Europa: Portugal Francia España Italia e Inglaterra.
20. Su padre hombre de mucha experiencia le ofreció un consejo muy sabio.

Answers

Answer:

1. Oye Mercedes, no dejes que tu niño juegue con el encendedor.

2. Hizo sus estudios de ingeniería en Mayagüez, la Sultana del Oeste.

3. No sé a qué atribuirlo, pero estoy nervioso.

4. Si no te gusta, no lo compres.

5. Léeme otro cuento, abuela.

6. Los árboles tenían diversas frutas: cerezas, manzanas coloradas, peras, pequeñas ciruelas y guayabas.

7. Por su acento prosódico, las palabras pueden ser de cuatro clases: agudas, llanas, esdrújulas y  sobresdrújulas.

8. Simón Bolivar, el Libertador luchó por la independencia de Venezuela.

9. Enviaron el paquete a Roma, Italia.

10. Preguntó por sus cinco amigos: Juan, Carlos, Miguel, Ernesto y Raúl.

11. Matos Rivera Ian, debe ser incluido en la lista preliminar.

12. Los estudiantes que son muy responsables, entregaron sus tareas a tiempo.

13. Algunos animales son carnívoros, es decir, se alimentan de carnes.

14. Preguntó por Marta, por María, por Margarita, por Wanda, en fin, por todas sus amigas.

15. Por favor Marcos, tráeme lo que te pedí.

16. El ingeniero Pratts, el encargado de la construcción revisará el nuevo edificio.

17. El barco que estuvo varias horas a la deriva, fue rescatado exitosamente.

18. Cuando lleguen los paquetes, avísame pronto.

19. Viajaré por varios países de Europa: Portugal, Francia, España, Italia e Inglaterra.

20. Su padre, hombre de mucha experiencia, le ofreció un consejo muy sabio.

Explanation:

En esta pregunta, usamos la coma cuando es necesario.

La coma

1. Oye Mercedes, no dejes que tu niño juegue con el encendedor.

2. Hizo sus estudios de ingeniería en Mayagüez, la Sultana del Oeste.

3. No sé a qué atribuirlo, pero estoy nervioso.

4. Si no te gusta, no lo compres.

5. Léeme otro cuento, abuela.

6. Los árboles tenían diversas frutas: cerezas, manzanas, coloradas, peras pequeñas, ciruelas y guayabas.

7. Por su acento prosódico, las palabras pueden ser de cuatro clases: agudas, llanas, esdrújulas y

sobresdrújulas.

8. Simón Bolivar, el Libertador luchó por la independencia de Venezuela.

9. Enviaron el paquete a Roma, Italia.

10. Preguntó por sus cinco amigos: Juan, Carlos, Miguel, Ernesto y Raúl.

11. Matos Rivera, Ian debe ser incluido en la lista preliminar.

12. Los estudiantes que son muy responsables, entregaron sus tareas a tiempo.

13. Algunos animales son carnívoros, es decir se alimentan de carnes.

14. Preguntó por Marta, por María, por Margarita, por Wanda, en fin por todas sus amigas.

15. Por favor Marcos, traéme lo que te pedí.

16. El ingeniero Pratts, el encargado de la construcción revisará el nuevo edificio.

17. El barco que estuvo varias horas a la deriva, fue rescatado exitosamente.

18. Cuando lleguen, los paquetes avísame pronto.

19. Viajaré por varios países de Europa: Portugal, Francia, España, Italia e Inglaterra.

20. Su padre, hombre de mucha experiencia, le ofreció un consejo muy sabio.

Learning Spanish takes practice, and that's great practice.

Aprender español requiere práctica, y eso es una gran práctica.

Learn more about Spanish in brainly.com/question/486110

Write five sentences comparing things in your school today versus how they were when you were a child.

Example: Hoy hay ... pero cuando yo era niño/a ...



*Note: This is a practice activity. Completing this activity will not only prepare you for future tests and assessments but, more importantly, it will enhance your language ability. This activity will not count towards your grade.



HELPPPPPPPP

Answers

Hoy hay muchas opciones de comida en mi escuela pero cuando yo era niña/o, no había tanta comida. This is one sentence!
Hoy hay grupos de actividad, pero cuando yo era niña nunca tenemos grupos de actividad.

Today we have groups of activities , but when I was a kid we never had groups of activities .

Hoy no tenemos uniforme pero cuando yo era niña, si usábamos uniforme.

Today we don’t have uniforms, but when I was a kid, we did wear unfiforms.

Hoy hay mas clases con different temas, pero cuando yo era niña, solo tenía una clase que enseñó todo los temas principales.

Today/Now there’s more classes but when I was a kid, we only had one class that taught us all the main subjects.

Can you help me with Spanish?

Can you help me with Spanish?
Can you help me with Spanish?
Can you help me with Spanish?
Can you help me with Spanish?
Can you help me with Spanish?

Answers

Fist 2 then 3 then 5
First picture:
The First One is: duerme
The second one is: dormimos and duerme
The fourth picture is:
The first one is:pides
The second one is:pido
The third one is:pide

Now that you have worked through a lot of material that includes these basic patterns, and you have compared grammatically correct and incorrect sentences, write down what you think is a rule that could explain what makes a sentence grammatically correct or not. For example, you might write something like: "verbs always match nouns in number, and they usually come before the noun." In other words, make your best guess for the grammar rule that makes sense out of the pattern(s) you see in the phrases you have been working with. Review if you need to, and you might briefly check your hunches against the sentences you have been working with in this or previous modules. Keep in mind that what you're after is your hunch, not a grammar rule from a text book. Now check your hunch with the explanation of this principle in the following pattern.

Answers

Answer:

1. The subject and verb must both be singular or plural.

2. There must be a subject and predicate.

Explanation:

1. The subject and verb should both agree with each other in the tense.

2. Subject is about who and the predicate is describing that person. Regarding what they are, do, look like, are doing, etc.

What the person on top said

Read and select the correct option.

If she could speak Spanish, how would a little girl ask her pet how he is feeling, in a very casual way? (1 point)
¿Y usted?
¿Y tú?
¿Cómo está usted?
¿Qué tal?

Answers

The correct option for a very casual way to ask a pet how he is feeling in Spanish is "¿Qué tal?" which means "How's it going?" or "What's up?".

If she could speak Spanish, a little girl could ask her pet how he is feeling, in a very casual way this way: D. ¿Qué tal?

How would the question be asked?

The question would be asked as ¿Qué tal? This means "How are you?" but in a casual tone that sounds more like What's up?. There are different tones that could be used in languages to express feelings. For instance, the tone could be formal or informal.

The informal tone is used to ask or make sentences in unofficial settings while the formal tone is used in official cases.

Learn more about casual or informal questions here:

https://brainly.com/question/14077232

#SPJ2

Esta pregunta es para todos mis amigos mexicanos. ¿Cuál es la motocicleta favorita de todos, eso incluye motos deportivas?

Answers

Este soy yo con mi Motita
Esta pregunta es para todos mis amigos mexicanos. Cul es la motocicleta favorita de todos, eso incluye
La moticicleta favorita de todos los mexicanos es la moto

What are the 5 AR endings? (spanish)

Answers

Try practicing on Duolingo it helps with a lot of different languages
The 6 AR endings are o, as, a, amos, ais, an, though you may not use AIS (vosotros). EX: hablo, hablas, habla, hablamos, hablais, hablan)

Primero is shortened to primer and tercero is shortened to tercer before a masculine singular noun.

Directions: Label the floors of the hotel.

Primero is shortened to primer and tercero is shortened to tercer before a masculine singular noun.Directions:

Answers

Answer:

So your naming each floor  is simple up to the 5th floor(quinto piso) so I wrote the rest Hopefully it helps

Explanation:

h = primer piso

g=segundo  piso

f= tercer  piso

e=cuarto piso

d= quinto piso

c= sexto piso

b= séptimo piso

a= octavo piso

H- primer piso
G-segundo piso
F-tercer piso
E-cuarto puso
D-quinto piso
C-sexto piso
B-septimo piso
A-noveno piso

Which of the following is TRUE about the near future formula?

You must conjugate IR.


The meat of what you say is the infinitive verb.


The 'a' means 'to.'



All of the answers are correct.


It is used to say 'going to do' something.

Answers

Answer:

D) All of the answers are correct.

Answer: all of these are correct

Explanation:

Looking for a girl named Alexandria her name she prefers is "AJ", she lives in Jacksonvillie Florida, Is hispanic, and went to Baptist Behavioral Health Hospital in the last month.

Lmk if you know her socials, and or are AJ from Jacksonvillie Florida.

Answers

Hopefully you find her. Best of luck to you.
okay hope you’ll find her gooooood luck

Please fill in the blanks.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Las muchachas ____________ a la casa de su amiga. Carla __________ en su carro y María __________ en su bicicleta. ¿Y tú, ___________ en carro o bibicleta a casa de tus amigas? Mis amigas y yo ___________ a pie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------Options:


A- va, va, vas, vamos, van


B- van, voy, va, vas, voy


C- van, va, va, vas, vamos

Answers

Answer:

Las muchachas van

carla va

Maria va

¿y tu vas

Mis amigas y yo vamos

Las muchachas van

Carla va

Maria va

¿Y tú vas

Mis amigas y yo vamos

Recuerdo cuando viajamos en crucero por el Caribe. ¡Qué divertido fue el viaje!

Primero viajamos hacia Miami por avión, desde Pittsburgh, la ciudad donde vivimos. Salimos desde Pittsburgh a las cinco de la mañana para llegar a la Florida y tener suficiente tiempo para pasear y ver la ciudad de Miami. Finalmente salimos en el crucero por el mar, desde Miami.

Abordamos el crucero a las cinco, hora de cenar. Cenamos langosta, camarones, vegetales, helado y torta de chocolate. Pasé unas horas al lado de la piscina y luego me dormí. El viaje duró siete días por el mar caribe que está en el Océano Atlántico. Visitamos las islas de Puerto Rico, St. Thomas, St. Croix y Antigua. Comimos muchos mariscos, nadamos, hicimos ejercicio y fuimos de compras en cada isla que visitamos. Fue un viaje magnifico. Descansé y regresé a mi casa completamente relajado.

¿Qué hicieron antes de salir en crucero?
(What did they do before going on a cruise?)

Pasearon por Miami.
Comieron langosta.
Visitaron a unos amigos.

Answers

Answer:

Pasearon por Miami.

Explanation:

"Primero viajamos hacia Miami por avión, desde Pittsburgh, la ciudad donde vivimos. Salimos desde Pittsburgh a las cinco de la mañana para llegar a la Florida y tener suficiente tiempo para pasear y ver la ciudad de Miami."

that person is right!9

Read and choose the right option. Paula: Buenas tardes, Mercedes. Hoy voy a la clase de estudios sociales. ¿Y tú? Mercedes: Hola, no voy a la escuela hoy. Paula: Hoy es miércoles y tienes clases. Mercedes: Sí, pero hoy es mi cumpleaños. Paula: ¡Feliz cumpleaños! Mercedes: Yo voy el martes. Y voy el sábado para recuperar > las clases. Paula: ¿Oh sí? Mi amigo Felipe va el sábado también >. When does Paula go to social studies class?

Answers

Answer: Wednesday

Explanation: Translation: Paula: Good afternoon, Mercedes. Today I go to the social studies class. AND you? Mercedes: Hi, I'm not going to school today. Paula: Today is Wednesday and you have classes. Mercedes: Yes, but today is my birthday. Paula: Happy birthday! Mercedes: I'm going on Tuesday. And I go on Saturday to recover > classes. Paula: Oh yeah? My friend Felipe goes Saturday also

Paula goes to social studies on Wednesday

Fill in the blanks
1. Ana _____ rubia. Ella está _____.
2. Yo soy hombre. Yo estoy _________________.
3. Gloria __________ joven. Ella __________ seria.
4. Yo estoy _______________. Mi camisa ________ amarilla.
5. Sofía y Andrea_________________ amigas. Ellas _________________ en el parque.
6. ¿Usted __________ de Japón? No, yo __________ coreana.
7. Claudia _________ hermos___.
8. Andrés y Natalia ________ en el gimnasio. Ellos ______ fuertes.

Answers

1. Ana es rubia. Ella está súper grande.
2. Yo soy hombre. Yo estoy trabajando en el parque
3. Gloria es joven. Ella es súper seria

Answer:

1,) y and rubia

2,) un hombre

3,)y and Seguro

4.)dejando and es

5.)son and  jugando

6.)son and soy

7,)es and dentro

8,)Vamos and es

Explanation:

i tried

How do you say "you guys" in Spanish? * 10 points tú ustedes vosotros ellos yo

Answers

Answer:

ustedes

Explanation:

ustedes (: hope this helps

10. Elabora una línea de tiempo en la que expliques el proceso juntista en América.
11. ¿Qué desenlace tuvo el proceso revolucionario en las colonias americanas? explica tu respuesta.
12. Averigua que fue la Junta Tuitiva y que papel jugó Pedro Domingo Murillo en el Alto Perú.

Answers

Answer:

Translation people

10. Create a timeline in which you explain the process of the Junta in America.

11. What outcome did the revolutionary process have in the American colonies? Explain your answer.

12. Find out what the Tuitive Board was and what role Pedro Domingo Murillo played in Upper Peru.

Explanation: or this

Tuition/Tuitive

10. Create a timeline in which you explain the joint process in America.

11. What was the outcome of the revolutionary process in the American colonies? Explain your answer.

12. Find out what the Tuitive Board was and what role Pedro Domingo Murillo played in Upper Peru.

Look at the list of Renata's family members and their birthdays. Then, choose the sentence that makes sense for their birthday in the year 2020.

Persona: la abuela de Renata
Día del cumpleaños: 18 de abril de 1960 Question 9 options:

La abuela de Renata es menor que Renata.

La abuela de Renata tiene treinta años.

La abuela de Renata tiene sesenta años.

La abuela de Renata tiene seis años.

Answers

La abuela de Renata tiene sesenta anos.
Third option
C : La abuela de Renata tiene sesenta años

Will give brainliest

Will give brainliest

Answers

Answer:

Explanation:

the answer is dos hermanos

the answer is dos hermanos

Read and select the correct option for the blank.

–Elena: Hola, Augusto, soy de Barcelona.
–Augusto: ¿Eres de España?
–Elena: Sí, soy de España.
–Augusto: ________
–Elena: Sí.

¿Compartes la paella?
¿Comparto el ceviche?
¿Tomo la cocada?
¿Tomas la bandeja paisa?

Answers

Answer:¿Tomas la bandeja paisa?

Tomas la bandeja paisa

Type the correct form of the verb "ser" to complete the sentence.
¿Usted ____________________ de Perú?

Answers

¿ Usted es de Perú?
The answer is “es”
The correct answer is es! Have a great day!

Términos Utilizados en el Fútbol
Ayúdenme por favor, tiene que ser más o menos así:

Trminos Utilizados en el FtbolAydenme por favor, tiene que ser ms o menos as:

Answers

Answer:

yes definetly

Explanation:

Answer: sorry but i dont know the answer soo yeah

Explanation:

Use an image for a clue to answer the question.
¿De qué color son los ojos de Santiago?

azules
verdes
castaños
marrones

it's the eyes

Use an image for a clue to answer the question.De qu color son los ojos de Santiago? azules verdes castaos

Answers

Answer:

azules

Explanation:

it looks grey from a distance but the closest color in the option list was blue. I hope this helps.

Azules por que de Ben gris pero son azules/blue
Other Questions
you weigh 610 n. what would you weigh if the earth were seven times as massive as it is and its radius were six times its present value? answer in units of n. NaOH + HCI NaCl + H20*double replacement*single replacement*synthesis*combustion What did Confucianism encourage in the Han political structure? which of these expression is equivalent to -2(3-y) Distinguish among acids, bases, and buffersThis is not a test question Which figure has line symmetry How do we know that humansare causing the Earth to warmand the climate to change? A 0.5 kg arrow is launched from a crossbow with an initial speed of 45 m/s. How much energy does the arrow have?How much energy was stored in the bowstring prior to the launch of the arrow? What made a knight most valuable to a lord? Comeplete the equivalent equation of -7x-60=x(2)+10x About __________ percent of all american children are expected to live in a single-parent household at some point in their lives. Determine whether or not the function is one-to-one, and if it is, determine its inverse function Exercise 2 Circle the appositive or appositive phrase in each sentence.She lives in Seattle, the capital of Washington. Need help please : completa la advinanza y adivina la respuesta HELP WILL MARK YOU BRAINLIEST! what is 15 /2.343*233+2341if you are reading this you like the person you are sitting beside or just beside or will sit beside next. In a dentist's office an x-ray of a tooth is taken using x-rays that have a frequency of 4.07 10^18 hz. what is the wavelength in vacuum of these x-rays? can some of you share with us stories that show how at times, even these linkages cannot do their responsibilities efficiently? what do you think these groups had a hard time? can you also tell me some great or good stories about how other groups were able to help you very well? Recent studies clearly indicate an association between TV advertising of foods and drinks and ______________________, especially in the United States. The largest recorded tsunami in modern times struck Lituya Bay, Alaska.Question 4 options: True False