I need help with this please​

I Need Help With This Please

Answers

Answer 1

Answer:

17.- Necesitan (First option)

18.-  Estoy (Fourth option)

19.-  Están (Second option)


Related Questions

Please help me I’m falling Spanish pls

Please help me Im falling Spanish pls

Answers

1. estoy feliz. (I’m happy)
2. mi fin de semana fue bueno. (My weekend was good)
3. Mi familia está bien. (My family is fine)
4. Mis clases son difíciles. (My classes are difficult.)
5. No necesito nada. (I don’t need anything.)

Write a total of 5 detailed and complete informal tú commands in Spanish.
3 commands must be affirmative (do this) and 2 commands must be negative (don't do that).

Answers

Los comandos informales de tu son ayúdame por favor, no te rindas, escucha a tu corazón, haz ejercicio todos los días y come más vegetales.

Informal tu commands

1. ¡Por favor di Aydame! Este es otro ejemplo más de una orden afirmativa, aunque esta vez toma la forma de una solicitud de ayuda. Es una forma entrenada de pedir ayuda cuando uno la necesita. Como el comando se dirige a la segunda persona de la "t" del singular, el verbo "ayudar" se conjuga en su forma de infinitivo, "ayudar

2. ¡Come más verduras! Este es un comando afirmativo que anima a alguien a aumentar su consumo de verduras. Es importante resaltar que, en este caso, el verbo "comer" se conjuga en segunda persona del singular en su forma imperativa, en este caso "come".

3. ¡Haz ejercicio todos los días! Este es otro ejemplo de un comando afirmativo. En este caso, se utiliza el verbo "hacer" en su forma imperativa "haz", junto con el sustantivo "ejercicio". Es una forma de animar a alguien a incorporar una rutina diaria de actividad física en su vida.

4. ¡Escucha a tu corazón! Este es un comando afirmativo que se utiliza para alentar a alguien a seguir sus instintos o emociones en lugar de razonar todo. Es una forma de decir que confíen en sí mismos y en su capacidad para tomar decisiones.

5. ¡No te rindas! Este es un comando negativo que se utiliza para animar a alguien a seguir adelante, incluso si enfrentan dificultades o desafíos. Es una forma de alentar a alguien a persistir en su esfuerzo.

Learn more on Spanish commands here https://brainly.com/question/27151091

#SPJ1

what does this spanish frase mean? No le ría las gracias a nadie​

Answers

    No le ría las gracias a nadie​ means that do not thank anyone. It is a reminder for us that we shouldn't be thanking anyone, whether how good they did for us, as we don't know if what they do is true or it is just for a show.

Refer to the Spanish keyboard translator for help in typing Spanish characters.

Completa la tabla.

ARTICULO NOMBRE ADJETIVO
El papel blanco
pizarras
(green)
La
(chalk)
(white)
El
(book) gris
camisa anaranjada

Answers

Answer:

ARTICULO NOMBRE ADJETIVO

El papel blanco

Las pizarras verdes

La tiza blanca

El libro gris

La camisa anaranjada

Explanation:

remember that

• el = singular + male

• la = singular + female

• los = plural + male

• las = plural + female

also, remember that

• in Spanish, you need to add an S at the end of a plural noun (just like in english)

• unlike English, you need to add an S at the end of the adjective when the noun is in plural

• colors "verde" and "gris", you don't need to change their last letter to differentiate male from female

• only those colors that end in O (blanco, negro, amarillo, rojo, colorado, morado) will replace the last letter O by an A when the noun is female

• other colors like violeta, purpura, lila, celeste, azul, rosa, naranja, marron, they don't end in O so they won't change their last letter when the noun is female

el papel blanco (white paper)

las pizarras verdes (greenboards)

la tiza blanca (white chalk)

el libro gris (grey book)

la camisa anaranjada (orange shirt)

- if your teacher wants you to use "anaranjado", "rosado", "azulado", you'll need to replace that last O by an A when the noun is female. But truth be told, we also say "la camisa naranja/rosa/azul", or "el zapato naranja/rosa/azul" -

hope it was helpful!

Escribe los signos de puntuación necesarios en las siguientes oraciones.
4.)Llegué vi vencí
6.)Volved a casa inmediatamente niños
7.)Su hija mayor es alta la pequeña baja
9.)Juana me regaló dos libros uno de Carlos Fuentes y otro de Cortázar
10.)Ya lo dijo Ortega y Gasset "España sin los toros no se entendería"
12.)Cada equipo viajará por una ruta diferente el primero por la izquierda el segundo por la derecha el tercero de frente
13.)Teníamos que mantener el negocio abierto toda la noche hubo que pedir un crédito
14.)No sé si decírselo o no decírselo No sé qué hacer

Answers

Answer: I arrived, I was victorious

6.) Come home immediately children

7.) Your eldest daughter is tall the little one?

9.) Juana gave me two books, one by Carlos Fuentes and the other by Cortázar.

10.) Ortega y Gasset already said so "Spain would not be understood without the bulls".

12.) Each team will travel a different route, the first from the left, the second from the right, the third from the front

13.) We had to keep the business open all night we had to ask for a loan?

14.) I don't know whether to tell him or not to tell him I don't know what to do.

Explanation:

ink thnki

Los signos de puntuación necesarios en las siguientes oraciones se dan a continuación.

Explanation:

4.)Llegué, vi vencí.

6.) ¡Volved a casa inmediatamente niños!

7.) ¿Su hija mayor es alta la pequeña baja?

9.) Juana me regaló dos libros, uno de Carlos Fuentes y otro de Cortázar.

10.) Ya lo dijo Ortega y Gasset "España sin los toros no se entendería".

12.) Cada equipo recorrerá una ruta diferente, la primera desde la izquierda, la segunda desde la derecha, la tercera desde el frente.

13.) Tuvimos que mantener el negocio abierto toda la noche, tuvimos que pedir un préstamo.

14.) No sé si decírselo o no, no sé qué hacer.

Learn more about "Spanish language" here:

brainly.com/question/14420497

Escribe los signos de puntuacin necesarios en las siguientes oraciones.4.)Llegu vi venc6.)Volved a casa

WILL MARK BRAINLIEST FOR CORRECT ANSWER!!

Vuelve a escribir las oraciones usando los verbos andar, continuar, ir, llevar, seguir o venir. La oración resultante debe expresar la misma idea.

1.) José siempre dice que es tímido, pero no deja de coquetear con las chicas del trabajo.
2.) Mis padres llevan veinte años de casados, pero su amor es tan intenso como siempre.
3.) Hace cinco meses que Carlos se pelea con su novia todos los días y todavía habla de ella como si fuera la única mujer del planeta.
4.) Daniel siempre se queja de que los estudios lo agobian y hace meses que su mamá le dice que tiene que relajarse.
5.) Mis padres repiten todos los días que pronto van a mudarse a una casa más pequeña que han visto en otro pueblo.
6.) Conversamos todo el tiempo mientras ellos se marchaban.

I have 1. and 2. done, I just can't figure out the other four :')

#1 answer: José siempre anda diciendo que es tímido, pero sigue coqueteando con las chicas del trabajo.
#2 answer: Mi padres llevan veinte años de casados, pero su amor sigue siendo tan intenso como siempre.

Answers

Answer:

1. José continúa siendo tímido, pero sigue coqueteando con las chicas del trabajo.

2. Mis padres continúan casados después de veinte años, pero su amor sigue siendo tan intenso como siempre.

3. Hace cinco meses que Carlos viene peleando con su novia todos los días y sigue hablando de ella como si fuera la única mujer del planeta.

4. Daniel sigue quejándose de que los estudios lo agobian y hace meses que su mamá le viene diciendo que tiene que relajarse.

5. Mis padres continúan repitiendo todos los días que pronto se van a mudar a otro pueblo.

6. Conversamos continuamente mientras ellos se marchaban.

Explanation:

¿Crees que está bien que las universidades y empresas visiten tus páginas o perfiles de redes sociales? Explica en un párrafo. No ano cu pats bience​

Answers

Answer:

why are you asking us? yes, I do think so BUT!

Explanation:

I don't think regular private schools to go through student's socials and tell them to delete stuff "cough" "cough" mca "cough"

_____ falda es blanca, pero aquélla es rosa.
A.
Esta
B.
Éste
C.
Este
D.
Ésta

Answers

Answer:

is option A is right answer of this question

Answer:

A) Esta falda es blanca, pero aquella es rosa.

A. Fill in the correct pronoun (me, te, le, les, nos) and the correct form of either gusta or gustan
1.
A nosotros
2.
Aél
3.
A mis hermanos
4.
A mis padres
A mi tía
6.
A mí
7. AUd.
8.
A Pedro
9.
A Luisa y a Susana
10. A Elena y a mí
11. A los alumnos.
12. A ella
13. A ellos
14. A Uds.
15. A mis amigas
16. A ti
17. A Juan y a ti
18. A mí
19. ¿A quién
20. ¿A quiénes
21. ¿A Ud.
las flores bonitas.
la música dominicana.
el verano.
jugar con la bebé.
los partidos de tenis.
mi abuelo.
las fotos de familia y de amigos.
comer platos mexicanos.
_ patinar sore ruedas.
tocar el piano y cantar.
estudiar.
los colores brillantes
los restaurants populares.
ir a la playa los sábados.
viajar.
leer y escribir.
la canción,
los aviones.
ir al cine y comer en los restaurantes?
los fines de semana?
más la computadora o el celular?
22. A Miguel y a su amigo
nadar en la piscina.
23. A él
24. ¿Qué
los caballos.
hacer a ti?

Answers

Answer:

Explanation:

1.) A nosotros nos gustan

2.) A el le gusta

3.) A mis hermanos les gusta

4.) A mis padres les gusta

5.) A mi tia le gusta

6.) A mi me gusta

7.) A ud le gusta?

8.) A pedro le gusta

9.) A luisa y a susana les gusta

10.) A elena y a mi nos gusta

11.) A los alumnos les gusta

12.)A ella le gusta

13.) A ellos les gusta

14.) A uds le gusta?

15.) A mis amigos les gusta

16.) A ti te gusta

17.) A juan y a ti les gusta? I think i'm not so sure about this one

18.) A mi me gusta

19.) A quien le gusta

20.) A quienes les gusta

21.) A ud le gusta?

" las flores bonitas.

la música dominicana.

el verano.

jugar con la bebé.

los partidos de tenis.

mi abuelo.

las fotos de familia y de amigos.

comer platos mexicanos.

_ patinar sore ruedas.

tocar el piano y cantar.

estudiar.

los colores brillantes

los restaurants populares.

ir a la playa los sábados.

viajar.

leer y escribir.

la canción,

los aviones.

ir al cine y comer en los restaurantes?

los fines de semana?

más la computadora o el celular?" What do I do for this part don't understand it sorry.

22.) A miguel y a su amigo les gusta nadar en la piscina.?

23.) A el le gusta

24.) don't get that one either sorry

I couldn't really help much sorry, plus I don't know if it was supposed to be answered like that. I'm sorry

Angelina is a nice girl, but she doesn't seem to catch on quickly. She doesn't have a great deal of common sense. in spanish: _______

Answers

Answer: Angelina es una buena chica, pero no parece darse cuenta rápidamente. Ella no tiene mucho sentido común.

Which of these articles should NOT be kept in a backpack?
OA.
saco de dormir y carpa
B.
helado
C.
linterna

Answers

In this case It would be Option b Helado

• En estas situaciones de comunicación, indica cuáles son sus elementos:
a) Un guarda forestal encuentra un cartel en la cima de una montaña.
en cada una
Emisor.
Receptor:
Mensaje:
Código:
Canal:

Answers

Explanation:

En la situación de comunicación descrita:

a)

- Emisor: El guarda forestal.

- Receptor: Personas que lleguen a la cima de la montaña y vean el cartel.

- Mensaje: El contenido del cartel, que puede ser información relacionada con la montaña, advertencias, instrucciones u otra comunicación relevante.

- Código: El lenguaje o sistema de símbolos utilizado en el cartel para transmitir el mensaje.

- Canal: El medio físico a través del cual se transmite el mensaje, en este caso, el cartel colocado en la cima de la montaña.


"... antes que lo que fue en tu edad dorada
oro, lirio, clavel, cristal luciente".

Answers

Answer:

se transforme) en plata (canas) o violeta tronchada ( el cuello) sino ademas tu y ello juntamente en tierra en humo en polvo e sombra en nada.

What is a difference between Puerto Rico and the US?

English is spoken in the US but not in Puerto Rico.

The US president is the leader of the US but not of Puerto Rico.

Puerto Rico was an important military outpost for Spain but had little military value when the US became involved in Puerto Rico.

States in the US have electoral votes for the presidential election, but Puerto Rico does not.

Answers

Answer:

Explanation:

States in the US have electoral votes for the presidential election, but Puerto Rico does not.

Answer:

Puerto Rico was an important military outpost for Spain but had little military value when the US became involved in Puerto Rico.

help to solve this equation pls 6c-d=-2 10c-3=-10

Answers

C=0.7  D=6.2

yea<3 tell me if u need a step-by-step

el arbol generoso alternate ending in spanish

Answers

Answer: no spanish but

a different ending to the book, in which the tree actually teaches the boy how to be a better person They are both better off as a result of the tree's efforts, as is the rest of the world.

Explanation:

a partir de la imagen crea una historia realista teniendo en cuenta las carasteristicas del genero y respetando la extructura narrativa.tu ccuento debera tener como minimo una carilla

a partir de la imagen crea una historia realista teniendo en cuenta las carasteristicas del genero y

Answers

Answer:

Habia una vez un hombre que vivía en un bosque en una casa a la orilla de un rio su pasatiempo favorito era ir a rio a pasearse en su bote le gustaba pescar y disfrutaba del viento y ver todo los pajaros que pasaban mientra el pasaba horas en el rio.

need help plzzzzzzzzzzzzzzzzzz

need help plzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Answers

Answer: 2. Los chicas, 3. Las maestros, 7. Los personas, 10. Los maestros. 2. Unas libros, 4. Unos correos electronicos, 6. Unas telefonos , 10.Un television.

Explanation:

Answer:

1. Las chicas

2. Los maestros

3. Las personas

4. Las maestras

5. Unos libros

6. Unos correos electronicos

7. Unos telefonos

8. Una televison

Explanation:

Not sure why they counted some wrong (1, 2, 4, etc.) but you were right

Match each vocabulary word or words to the correct sentence. (4 points)

Column A
1.
Get a car jack.

:
Get a car jack.

2.
Be careful.

:
Be careful.

3.
Wear your seat belt.

:
Wear your seat belt.

4.
Honk the horn.

:
Honk the horn.

Column B
a.
Mario, compra un gato para el baúl de tu carro.

b.
Bianca, usa el cinturón de seguridad antes de manejar.

c.
Lucía, ten cuidado cuando manejas, no necesitas el teléfono celular.

d.
Francisco, usa la bocina poco; es desagradable.

Answers

A is car jack, B is seatbelt, C is be careful, and D is The horn

im terrible at spanish guys can u help me please these are my last few questions:(

im terrible at spanish guys can u help me please these are my last few questions:(

Answers

This are the answers for the 2 and 3. Hope it helps
im terrible at spanish guys can u help me please these are my last few questions:(

Answer:

This is for PART 2 of your lesson....Hey I'm a fluent speaker in Spanish I hope this can help, It was kind of  confusing for me too. But I hope this can help

1. A los amigos les gusta leer y hacer la tarea. Son productivos

TANSLATION: The friends like to read and do the assignments. They're productive

2. María y Carla son unas mujeres bonitas.

TRANSLATION: María and Carla are pretty women.

3. Los chicos no son altos, son pequeños.

TRANSLATION: The guys are not tall, they're small.

4. Las mujeres no son viejas, son jovenes

TRANSLATION: The women are not old, they're young.

Explanation:

Complete the sentence with ser o estates correct conjunction. 1. Los muchachos (estar) en el parque.
2.. Tú (ser) estudiante en la escuela Chapel Hill.

Answers

Answer:
1- Los muchachos están en el parque.
2- Yo soy estudiante en la escuela Chapel Hill.

Tita and Sara make plans to go shopping but Sara has to work. Complete their conversation by writing por or para in the spaces provided.

Sara: ¿Aló?
Tita: Hola, Sara, habla Tita. Oye, ¿quieres ir de compras hoy

enter answer
la tarde?
Sara: Sí, me encantaría, pero hoy tengo que trabajar

enter answer
Amanda. Está enferma hoy y no puede trabajar.
Tita: ¡Otra vez! Esta es la tercera vez este mes.

enter answer
ser una chica tan joven, está enferma muchísimo.
Sara: Ya lo sé.

enter answer
mí ya es demasiado, pero ¿qué puedo hacer? Es mi hermanita.
Tita: Bueno,¿

enter answer
cuántas horas tienes que trabajar hoy?
Sara: Solo dos o tres. ¿

enter answer
qué no pasas

enter answer
mi casa a las siete de la tarde?
Tita: A las siete va a haber mucho tráfico, así que voy a salir

enter answer
tu casa a las seis. ¿Sabes qué? ¿Va a estar allí Mónica?
Sara: No lo sé. ¿Qué quieres con Mónica?
Tita: Pues, mi hermano, Carlos, compró algo

enter answer
ella, pero le da mucha vergüenza dárselo. Entonces, se lo voy a llevar yo.
Sara: ¡Ay,

enter answer
Dios! ¡Esa Mónica tiene a todos los chicos, pero locos de verdad!

Tita and Sara make plans to go shopping but Sara has to work. Complete their conversation by writing
Tita and Sara make plans to go shopping but Sara has to work. Complete their conversation by writing

Answers

According to the information, the words that complete the conversation correctly are: por, para, para, para, por, etc..

How to complete the conversation?

To complete the conversation we must carefully read the conversation and identify the cases in which we must complete with the word "por" and the cases in which we must complete with the word "para". According to this instruction, the conversation would look like this:

Sara: ¿Aló?

Tita: Hola, Sara, habla Tita. Oye, ¿quieres ir de compras hoy por la tarde?

Sara: Sí, me encantaría, pero hoy tengo que trabajar para Amanda. Está enferma hoy y no puede trabajar.

Tita: ¡Otra vez! Esta es la tercera vez este mes para ser una chica tan joven, está enferma muchísimo.

Sara: Ya lo sé para mí ya es demasiado, pero ¿qué puedo hacer? Es mi hermanita.

Tita: Bueno,¿Por cuántas horas tienes que trabajar hoy?

Sara: Solo dos o tres. ¿Por qué no pasas por mi casa a las siete de la tarde?

Tita: A las siete va a haber mucho tráfico, así que voy a salir para tu casa a las seis. ¿Sabes qué? ¿Va a estar allí Mónica?

Sara: No lo sé. ¿Qué quieres con Mónica?

Tita: Pues, mi hermano, Carlos, compró algo para ella, pero le da mucha vergüenza dárselo. Entonces, se lo voy a llevar yo.

Sara: ¡Ay, por Dios! ¡Esa Mónica tiene a todos los chicos, pero locos de verdad!

Learn more about prepositions in: https://brainly.com/question/4956879

#SPJ1

SOMEONE PLS HELP ME W THESE 5 SPANISH QUESTIONS ASAPPPP!!!!!

SOMEONE PLS HELP ME W THESE 5 SPANISH QUESTIONS ASAPPPP!!!!!
SOMEONE PLS HELP ME W THESE 5 SPANISH QUESTIONS ASAPPPP!!!!!
SOMEONE PLS HELP ME W THESE 5 SPANISH QUESTIONS ASAPPPP!!!!!
SOMEONE PLS HELP ME W THESE 5 SPANISH QUESTIONS ASAPPPP!!!!!
SOMEONE PLS HELP ME W THESE 5 SPANISH QUESTIONS ASAPPPP!!!!!

Answers

Answer:

1st is saben

2nd is conoce

3rd is sabe

4rth is sabo

and 5th is sabimos

Explanation:

they all have similar soundings

Answer:

saben

conoce

sabe

sabo

sabimos

I also had that question so I copied it down. Just so you know I am bad at espanol so I probaly am wrong

(Conjugate please)
Alberto le explica qué pasó cuando Daniel estaba en el partido de fútbol. Completa la conversación que tienen Alberto y Daniel con el verbo correcto y conjúgalo en el pretérito o el imperfecto, según el caso. Presta atención a los pronombres reflexivos también.

saber estar mirar silbar pasar meter

Daniel: Alberto, ¿Qué ______? No entiendo por qué todos los espectadores me _________ de repente con sus ojos tan intensos.

Alberto: Bueno, tú _________ muy fuerte y aquí en Colombia silbar no significa lo mismo que en Estados Unidos.

Daniel: ¡Ay, caramba! Yo no ________. El jugador número once __________ el gol de chiripa y yo _________ muy emocionado en el momento.

Answers

Answer:

Explanation:

Alberto: Bueno, tú _____ silbas ____ muy fuerte y aquí en Colombia silbar no significa lo mismo que en Estados Unidos.

Daniel: ¡Ay, caramba! Yo no _ silbé _. El jugador número once __ metió __ el gol de chiripa y yo ___ estuve ______ muy emocionado en el momento.

Which molecule does not obey the Octate rule of valence electrons .

BeCl2

FeCl2

CuCl2

ZnCl2​

Answers

Explanation:

BeCl2

\( \\ \)\(BeCl2 \\ \)

Please answer in Spanish. Thank you

Please answer in Spanish. Thank you

Answers

Answer:

(1) jugaba

(2)caminábamos

(3)preparaba

(4)era

(5)quería

(6)comía

(7)veían

(8)dormía

(9)lavaba

(10)viajábamos

(11)estaba

(12)manejaba

(13)tenía

Explanation:

¿Cuál verbo se usa para expresar ubicación? *
ser
O
nadar
O
ver
O
estar
O
ir

Answers

Answer:

¡O vete es tu respuesta!

Explanation:

Answer:

estar

Explanation:

"estoy en la escuela"

hope this helps.

GRAMÁTICA
Comentarios en un restaurante
Complete each exchange, sentence, or question with the appropriate negative or indefinite adjective or pronoun.
1. -¿Hay opciones vegetarianas en la carta?
- Hay
pero no muchas
2 No veo
que quiera comer.
3. No hay
aquí. ¿Debemos buscar otro restaurante donde haya más personas?
4. ¡Tienen
postres excelentes, pero no hacen
de ellos en casa!
5.
quiere pedir vino? Yo sí, pero no quiero ser la única.

Answers

Answer:

Explanation:

1. -¿Hay opciones vegetarianas en la carta?

- Hay _algunas_ pero no muchas

2 No veo _alguien_ que quiera comer.

3. No hay _alguien_ aquí. ¿Debemos buscar otro restaurante donde haya más personas?

4. ¡Tienen _unos_ postres excelentes, pero no hacen _algunos_ de ellos en casa!

5.  ¿Alguien quiere pedir vino? Yo sí, pero no quiero ser la única.

Encuentra los seis errores contenidos en estas frases.
1. No puedo salir, como estoy a punto de irme a la cama.
2. Se ha puesto a estudiar porqué quiere llegar ser inspector.
3. Os he traído un catálogo para que podéis ver qué artículos se han vuelto de moda este año.
4. Como llegar tarde vosotros, hemos tenido que quedarnos en casa.

Answers

1.yes rueindndnenednd
2.yesbsbdbdbdbdb
3.nosbdvbebdbsbdbsbs
4.nos dbdnsndnjd
Encuentra los seis errores contenidos en estas frases.
1. No puedo salir, estoy a punto de irme a la cama. (It's not "como" here)
2. Se ha puesto a estudiar porqué quiere llegar a ser inspector. (Here we need "a")
3. Os he traído un catálogo para que podéis ver qué artículos se han puesto de moda este año. (Here it's "puesto" not "vuelto")
4. Como llegaron tarde vosotros, hemos tenido que quedarnos en casa

Write the Spanish sentence in correct order.

Write the Spanish sentence in correct order.

Answers

ES USTED DE NICARAGUA?

Es usted de Nicaragua
Other Questions
.Consider the binary (3, 5)-code C with encoding function E(x1,x2,x3)=(x1 +x2,x1,x2 +x3,x3,x1 +x2 +x3).(a) Prove that C is linear.(b) Find the generator matrix of C and use it to encode x = (1 0 1).(c) Find a parity check matrix for C.(d) Use your parity check matrix to determine whether or not the following are codewords of C.u = (1 0 0 1 1) v = (0 1 0 1 0)(e) List all the codewords of C.(f) How many combinations of errors can this code detect? How many can it correct? A gilt maturing one year from today offers an expected real rate of return of 4.9%. If inflation is expected to be 2.8% over the same year what is the nominal rate of return on the bond? (Give your answer to two decimal places). A 4.28% B 6.57% C 7.83% D 1 Point 8.39% how many times does the following loop iterate? i = 5 while i < 10: print(i) i = i 1 Research strategies that involve comparing groups of people and statistical analyses are called _____; research strategies that involve in-depth interviews are called _____. Orange sells gift cards in $15, $25, and $50 increments. Assume Orange sells $19.9 million in iTunes gift cards in November, and customers redeem $12.9 million of the gift cards in December. Required: a. Record the necessary entries in the Journal Entry.b. What is the ending balance in the Deferred Revenue account? who lived in poverty in russia at the time of the revolution? What data type is most appropriate for a field named SquareFeet? a.Hyperlink b.Attachment c.Number d.AutoNumber A cyclist rides 3 km west and then turns around and rides 2 km east. What is her displacement? when an individual has an additional chromosome, that chromosome set is called __________, and the condition is known as __________. Who can help me on this? That's the essay i wrote and i need answers to the 3 questions at the endthe 3 answers should be 500 words. pls i need them fast its the last lessonFirst of all this experiment was so interesting to me. It was really fun checking up every week to see what changes occurred to the flat head nail I placed in my backyard. it was even more fun because I left my home a couple of times to another state during the month so every time I left I was so excited to come back and see the changes. I placed my flat head nail in my backyard and actually I have a reason for choosing to place a flat head pin instead of anything else, and that's because I knew that the flat head pin would get rusty because of the automatic water sprayer that's placed in our backyard. And I really wanted to try to place the rusty flat head pin in the Pepsi to see if it really works to remove the rust from the flat head pin. And guess what? it worked! I was so happy when it worked.The environment that I placed my flat head pin in was damp most of the time because of the automatic water sprayer, although it's really hot now in Cairo to a point that the temperature reaches 113 degrees or even higher sometimes, especially in the afternoon. The place where I placed my flat head pin had many types of insects and birds. I saw ants, grasshoppers, cockroaches, mosquitoes, bees, worms, geckos, and flies. In the first week, not many changes happened to the flat head pin that I placed, the only change that happened is that I saw some ants and flies standing on the flat head pin, but they were mostly ants. I also noticed that there was some soil on the tip of the flat head pin and that was all for the first week. In the second week, things started to be a bit interesting. I started seeing some rust already on the tip of the flat head pin! and the soil started to get even more moisturized because my dad increased the amount of water a little because the weather was really dry and some of the grass started to turn brown and dry. luckily after my dad did that the grass turned bright green again. At the beginning of week 3, I left my house for 3 days. While I was out of town there was a stand storm that hit our area. After I came back I checked on the flat head pin to make sure that it was still there and thankfully it was but, it was soaked in sand from the sand storm. at the end of the week, I checked again and there were a lot amount of ants trying to pull the flat head pin to somewhere else but they failed. and after the ants got off the flat head pin I noticed that the flat head pin was covered in rust I came closer to smell it and it smelt like rusty water. I left town again the fourth and final week and when I came back the flat head pin was completely covered with rust and I noticed something weird there were no more ants at all stepping or even near the flat head pin. Finally, I tried to place the flat head pin in Pepsi and I was overjoyed that it worked. Now that I'm done with the experiment. The kind of changes that I can see in a larger human construct, such as parking lots is that the changes I would witness would be that over time with the heat snow rain, and change of climate would make the lines on the ground of the parking lot would fade and lose its color and the insects over the time would eat the bits of rocks in the parking lots.1. Extrapolate what you've witnessed to larger human constructs, such as parking lots or shopping centers.2. What kinds of changes can you expect to happen based on what you've witnessed with your experiment? Be sure to mention both the outgoing and incoming organisms.3.Explain how the water cycle would be affected by large areas of concrete. Include information about run-off and pollution along with infiltration to ground water. mount rainier is a volcano located in the cascade range of washington state. if it were to erupt, it would create a significant threat to people living south of seattle. below is a hazard map made by the united states geological survey. it is colored to show which areas might be impacted by different volcanic hazards. use the map and its key to answer the following questions. which phrase describes an atom? (1) a negatively charged nucleus surrounded by positively charged protons (2) a negatively charged nucleus surrounded by positively charged electrons (3) a positively charged nucleus surrounded by negatively charged protons (4) a positively charged nucleus surrounded by negatively charged electrons Inhibitory neurotransmitters Group of answer choices depolarize postsynaptic membranes hyperpolarize postsynaptic membranes depolarize presynaptic membranes hyperpolarize presynaptic membranes Which sequence contains elements listed from most reactiveto least reactive? Consider the parametric curve given by C +3 12t, y=2t2 - 2 (a) Find dy/dx and dy/dx? in terms of t. dy/dx = (41)/(3^(2)-12) dg/dz2 = (b) Using "less than" and "greater than" notation, list the t-interval where the curve is concave upward. Use upper-case "INF" for positive infinity and upper-case "NINF" for negative infinity. If the curve is never concave upward, type an upper-case "N" in the answer field. t-interval: Find the measure of the missing angles Which option is a sign that you might have imposter syndrome?A. Deciding to find another person's flaws and expose themB. Being angry that others get recognition that you do notC. Feeling that you do not deserve the successes you have hadD. Wishing that everyone could act the way they really feel inside Which part of speech is the word satire in the following sentence:The movie satirizes American culture.O NounO AdjectiveO PronounO Verb when reviewing the connection between homelessness and mental illness a community public health nurse finds that